Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.
Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Запитання, які часто ставлять:
Що потрібно зробити користувачеві.
При бажанні повернення товару, зв'яжіться з нами зручним для Вас методом.
Які умови повернення.
Товари належної якості, для яких дозволено повернення та обмін, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:
- товар не був у використанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
- товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
- збережено всі ярлики і заводське маркування;
- товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Як довго з моменту покупки приймаються запити про повернення.
14 днів
Коли покупцеві будуть повернуті кошти.
Відразу ж як ми отримаємо товар назад