Компанія керується Законом «Про захист прав споживачів» у питаннях повернення та обміну товарів належної якості.

Згідно із Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.


Запитання, які часто ставлять:


Що потрібно зробити користувачеві.

При бажанні повернення товару, зв'яжіться з нами зручним для Вас методом.


Які умови повернення.

Товари належної якості, для яких дозволено повернення та обмін, можуть бути повернуті протягом 14 днів після отримання покупцем, якщо:

  1. товар не був у використанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, сколів, потертостей, плям тощо;
  2. товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
  3. збережено всі ярлики і заводське маркування;
  4. товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.


Як довго з моменту покупки приймаються запити про повернення.

14 днів


Коли покупцеві будуть повернуті кошти.

Відразу ж як ми отримаємо товар назад